El club

Portal De Les Gavarres Club Esportiu Sant Martí Vell

El Portal de les Gavarres té la seu social a Sant Martí Vell, poblet enclavat al peu de les Gavarres, just a la part septentrional de la serralada. Els components del club som amants dels esports de muntanya, ja sigui el trail, l’excursionisme, la BTT o l’escalada.

Entre els objectius del club tenim els de donar a conèixer aquesta part, de vegades poc coneguda, de les Gavarres i fomentar la pràctica responsable dels esports de muntanya.

El club organitza anualment varies proves, com la Marxa Popular de Sant Martí Vell i la Cursa de Muntanya de les Gavarres, en què es recorren els principals camins i corriols d’aquesta zona. També s’organitza una cursa BTT pels mateixos paratges, tot i que per la major distància de la prova s’abarca una mica més de territori.

Si algú vol fer-se soci del club només s’ha de posar en contacte amb nosaltres al correu portaldelesgavarres.santmarti@gmail.com.
Si vols estar informat de les darreres noticies del club fes-te amic nostre al Facebook del Portal.

L’adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *